tisdag 11 augusti 2009

I love spinning!

Vad roligt det var med spinning! Jag fullkomligt älskar det, jag klarade av det och jag känner att det här och löpning är min grej, så jag ska beställa ett spinning-kort för höstterminen på Friskis nu. Jag orkade 1 hel timme spinning, jag trampade på bra hela tiden även om jag tog det lugnt och jag lade inte på så mycket motstånd, lite givetvis, men det gick bra hela tiden och jag är så himla stolt över mig själv!!! Det ökar mitt självförtroende och får mig riktigt taggad till att fortsätta med spinningen (och löpträningen). Vilken känsla det är när man orkar mer och mer, visst jobbigt är det men det ska det vara också,det känns så obeskrivligt skönt efteråt!
Det som var jobbigast var väl att ställa in cykeln, det var lite bökigt så här första gången , men nästa gång går det bra, för nu vet jag hur det ska vara.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kramis

4 kommentarer:

  1. Så himla bra gjort! Mycket imponerande enligt mej! Jag som ær en spinning hatare! Men får væl kanske ge det en chans till...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Härligt jobbat, du är verkligen på gång och du sprider så mycket inspiration, TACK för det.

    Jag har liksom aldrig blivit förälskad i spinning. Kanske ska jag ge det en chans till? Inte just nu eftersom det är löpning som gäller...

    Njut av denna dag,

    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  3. Man ska absolut ge det en chans till när man känner sig mogen för det! Jag har testat 2 ggr tidigare: första gången var för 10 år sedan och då tänkte jag att det var första och sista gången! Andra gången var för 2 år sedan, då drack jag för lite, så jag var både spy- och svimfärdig på samma gång när jag klev av cykeln (och då var det ändå "bara" en halvtimme) och jag släpade mig in till omklädningsrummet där jag satt en bra stund innan jag kunde ta mig in till duschen, det var verkligen traumatiskt! :-) Men nu gick det som sagt bättre:-))

    Kram

    SvaraRadera