onsdag 5 augusti 2009

Uppåt....

Ja, nu gick det uppåt på vågen sedan i fredags och det var väl väntat sedan semestern i Österrike. 1 kg sedan i fredags så nu står vågen på 68,8 men ändå under 70 som var mitt första delmål och som jag absolut inte vill gå över, där är mitt "tak" numera. Så det är bara att ta tag i det igen.

Igår slutade dagen inte så nyttigt, en glass (men mindre än väntat) det var kö till borden och istället för en tjusig stor glass blev det en "stå-glass" i glasskiosken bredvid (2 kulor: pecannötkola och jordgubb) och så Nuss-stollen (österrikisk sockerkaka som vi hade med till mamma och pappa) och så lite avrundning med McFeast-meny (ajaj! men jag hade inte ätit någon kvällsmat och det blev sent och jag hade inget hemhandlat). Och ikväll ska vi på pub-quiz och då blir det väl någon mat där också....men jag njuter ändå, jag rör på mig varje dag nu, och jag har semester fortfarande, men jag försöker trappa ner på njutandet inför arbetsveckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar