lördag 8 augusti 2009

Ut igen!

Vilken härlig dag det är!
Nu är det strax dags igen: idag ska jag springa men idag blir det 12 minuter promenad och så ökar jag på till 4 minuters löpning (x 3) och så 2-minuters gång däremellan. Ser jag faktiskt fram emot! Tänka sig att jag gör det! Vi får se hur jag känner mig efteråt. Och nu har jag laddat med annan musik i lurarna, schlager som vanligt, George Michael (min absoluta favorit sedan ungdomen) och så lite annat också.

Ikväll blir det grill och Singstar hos en körkompis till Peter: får se om jag vågar öppna munnen och sjunga bland dessa duktiga körsångare! Men sång är ju glädje, och är det schlager så vågar jag väl! :-)

Ha en trevlig lördag alla!

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!
    George Michel`s caerless whisper är min absoluta favvo låt, ALLA KATEGORIER!! Detta trots att jag ser mej som rockare!
    Kram, hoppas du sjöng för det är så himla kul!!

    SvaraRadera
  2. Idag sprang jag till George Michael & Aretha Franklin: I knew you were waiting for me.
    Ja, Careless Whisper är ju klassisk, så himla bra, min första "kontakt" med honom så att säga och sedan föll jag pladask för hans musik.
    Jodå, jag sjöng och det gick bättre än vad jag trodde. Vi sjöng först schlager, sedan ABBA (det är svårare än man tror), sedan Queen (det var svårt) och sist tog vi 80-tal (det var också kul). Jag vill spela/sjunga Singstar snart igen! Så himla kul!
    Kram

    SvaraRadera