söndag 16 augusti 2009

Träning nästa vecka

Nu har jag planerat in nästa veckas träning, och den ser ut på följande sätt:

Måndag Bodypump på lunchen
Tisdag Spinning
Onsdag Vilodag
Torsdag Löpträning: 10 min gång 4x4 min löpning varvat med 4x1 min gång
Fredag Löpträning: 10 min gång 4x4 min löpning varvat med 4x1 min gång
Lördag Löpträning: 12 min gång 3x4 min löpning varvat med 3x2 min gång
Söndag Vilodag

Det känns som en bra planering, men jag kommer nog att ha träningsvärk på tisdag efter bodypump, som jag inte har kört på länge, men det ser jag fram emot:-))

Och imorgon börjar jag jobba, får se hur det går, men jag tror att det kommer att gå bra, jag har haft en bra semester trots veterinärbesök och tratt osv

Kram

4 kommentarer:

  1. Det kommer nog gå finfint att børja jobba! Ett par timmar så ær det som om semestern aldrig funnits...!
    Och vilken fin planering, ser ju urtufft och bra ut!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det bra ut med dina mål för veckan. Längtar till mina pass kommer i gång nästa vecka, då jag med kan sätta upp lite mål....kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag har också börjat jobba idag. Så nu känner jag mig som ett vrak. Är egentligen alldeles för trött för att surfa runt och kommentera så det blir här, som hos din man, krama katten från mig och den riktige Amospersson. Det är inte lätt att vara en gammal envis dam med ett litet envist sår.

    God natt,

    Katarina

    SvaraRadera
  4. Ser bra ut - fin start på hösten verkar det som. Fast det är plågsamt med träningsvärk.

    SvaraRadera