torsdag 13 augusti 2009

En dag kvar

Jag har en semesterdag kvar, på måndag börjar jag jobba igen, men det känns som att jag har hunnit koppla av och kan börja jobba med nya krafter nästa vecka igen.

Idag löptränade jag och det kändes ganska bra, det var perfekt temperatur för att springa, det duggade lite men det var bara skönt. Lite tungt kändes det, men jag höll ut och klarade av det. Imorgon är det det dags igen, men det blir mitt på dagen eftersom vi ska bort på kvällen på 14-årskalas.

När jag kom hem hade Peter tagit bort tratten på katten (det rimmar ju:-)), det gick bra de första timmarna, sedan upptäckte hon såret och slickade upp det igen lite grann så vi satte på en gasbinda så att hon ska slippa tratten, men hon verkar inte bry sig så mycket om att ta bort det (lite naturligtvis) men hon är rätt lugn nu. Just nu sover hon. Får se hur det ser ut imorgon. Det måste läka någon gång tycker man....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar