måndag 10 augusti 2009

Live forever, Too funky & Som en vind

Det var dessa låtar jag sprang till idag. Jag sprang mitt på dagen så jag slapp regnet, som kom nu på kvällen här i Linköping. Det gick bra idag också! Det är en sådan känsla, man känner sig så duktig och det förstärker självförtroendet när man klarar av det och går från att inte ha velat springa till att faktiskt längta till att göra det.
Imorgon ska jag prova på spinning, det blir en utmaning för mig, får se om det blir en fortsättning:-)) Men det är min målsättning...!

Nu har jag vägt mig varje morgon, även om jag bara skriver upp 1 gång i veckan och sedan i torsdags har jag gått ner varje dag! Skönt! Hoppas att det håller i sig!

Ikväll ska vi ut och äta på stan! Det ska bli trevligt!

5 kommentarer:

  1. Du är såååå duktig. Snart kan vi springa ihop :)

    SvaraRadera
  2. Ja det går lättare när man har bra music i öronen, jag går till rix fm varje morgon..bra gjort Catrin att komma i gång med springandet...kram

    SvaraRadera
  3. Grymt bra jobbat!!
    Och målen ær genomtænkta och uppnåliga!
    Vilket hælsopar ni kommer att bli, du och mannen!
    Kram, och hoppas ni hade en trevlig kvæll.

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat hela veckan! Snart kommer du att ha samma känslor som jag har när jag springer!
    Kör du LCHF? Vad äter du under en dag?

    Ha en bra tisdag!

    SvaraRadera
  5. Tack för era peppande kommentarer! De värmer verkligen! Nej, jag kör GI-mat, men i våras åt jag väldigt kolhydratfattig GI-mat 1 månad och med mer fett o protein enligt Ola Lauritzsons metod. Han och Ulrika Davidsson har skrivit en bok som heter "GI dag för dag - 30 dagar till en nyttigare livsstil". Då minskade jag mitt midjemått med 20 cm och fettförbränningen kom igång. Jag tänkte köra en sådan här rivstart i september månad igen. Nu under sommaren har jag fuskat och inte ätit så mycket GI-mat, men när jag jobbar går jag till en restaurang som har GI-mat på menyn och så äter jag GI-mat hemma.
    Kram

    SvaraRadera