söndag 15 februari 2009

Ajajaj!

Huvudvärk idag, är inte van att dricka vin, det blev kanske 4 glas vitt vin och så päronkonjak. Det smakade så bra, men yrseln och illamåendet började redan innan vi hade gått hem. Skönt att ta en promenad hem var det! Jag behövde nog lite frisk och kall luft!
Allt var jättetrevligt, maten var underbart god och melodifestivalen är jag supernöjd med även om jag tyckte att Lili&Susie skulle ha gått till finalen direkt. Men jag hade satsat pengar på Måns och H.E.A.T på Oddset och det gav 8 gånger pengarna, inte alls illa! Men nu får jag ju se Lili&Susie i Norrköping och då får jag heja fram dem till finalen.
Som en bonus visar det sig att i en intern tävling i Melodifestivalklubben ligger jag nu 2:a efter att ha tippat hur det ska gå i varje tävling (av 128 som har tippat). Skoj!

Till maten då: sallad med kyckling, getost och ugnsbakade rödbetor. Så fantastiskt god mat! Efterrätten bestod av GI-glasstårta. Botten var gjord av nötter, äggvita och så socker (inte GI i och för sig) och sedan var det grädde, kesella, ägg och mosade hallon. Den var supergod!! Tog 2 bitar.
Igår var som jag sade tidigare en undantagsdag, det får man unna sig ibland. Jag hade inte dåligt samvete, då får man släppa det såna här dagar.

Hoppas att ni hade en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Gud va god den tårtan lät!!! Mums! Grattis till oddsen ;-) kram

    SvaraRadera