torsdag 12 februari 2009

Uppåt igen.....


Nu går jag upp igen och jag förstår inte varför! Men bara att ta nya tag.

Ikväll var jag Konst- och Kulturföreningens årsmöte på jobbet och det serverades smörgås och dryck; drycken bestod av juice (multivitaminjuice) och det blev ett glas, det kanske inte är så nyttigt. Jag kände faktiskt att det var sött och jag hade svårt att få i mig det lilla glaset, så mina smaker har nog förändrats. Det är kul att notera! Det och en bit mörk choklad (blev så sugen) var väl det mest onyttiga jag åt idag, så jag är nöjd ändå. Jämför jag med hur mitt matbeteende var förut hade det här varit en väldigt nyttig dag! Det har verkligen ändrats!


Imorgon är det fredag och dags för fredagsfika igen, men jag tror att det blir någon GI-vänlig dessert, så det är bra. Imorgon kväll ska jag göra maten och då blir det GI-lasagnen med squash och köttfärs i. Den är riktigt god!!
Ha en trevlig kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar