tisdag 3 februari 2009

Den här dagen räknas inte....

.....inte vad gäller vikten åtminstone. Jag har gått upp igen och det beror ju på att den där mensen är här igen och då får man helt enkelt inte räkna med den veckan så mycket, det är liksom en parentes. Man är på dåligt humör, har ont i magen och allmänt hängig!! Men jag missade inte min härliga morgonpromenad, den måste jag ha!

Jag läste om en kille som kommenterade Ola Lauritzsons blogg att han hade gått ner 9 (!) kg på 3 veckor sedan han började med GI-mat! Helt otroligt! Hur gjorde han egentligen?? Så himla bra!!

Ikväll känns det som att jag har lagat mat hela kvällen: först kvällsmat som blev curryköttfärs med lök, äpple, morötter och purjolök i. Den var kanongod! Sedan gjorde jag matlåda tills i morgon: kycklingsallad med fullkornspasta. Den var smarrig också!

Kramar alla bloggare

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om mensveckan, svullen ,deppig och sugen på allt. Den är hemsk...

    SvaraRadera
  2. Ja, humöret är inte det bästa precis....

    SvaraRadera