måndag 2 februari 2009

Dag 22

Nu är jag inne på min 22:a dag av 30 på 30-dagarsprogrammet, och det är även den första dagen då jag har lagt på lite mera kolhydrater.
Jag åt quinoa till en grekisk sallad, jättegott och jag blev mätt och nöjd! Till kvällsmat gjorde jag lax i ugn, som hade grön pesto på och panerad med parmesanost och så in i ugnen 15 minuter. Den var jättegod!
Imorgon ska jag faktiskt äta fullkornstortilla med äggsallad. Gott också verkar det! Man får äta så mycket gott.

Jag får höra att det syns i ansiktet på mig nu och även på magen förstås (-11 cm måste ju synas!) T o m jag ser det! Folk tror inte sina öron när jag säger 11 cm mindre i midjeomfånget, men det är sant och detta har hänt bara på 3 veckor! Det är magiskt!!

Kram på er

1 kommentar:

  1. OTROLIGT bra jobbat!!! Härligt med Olas kommentar med! Ta åt dig... Du har gjort en fantastisk resa!!!

    Kram

    SvaraRadera