onsdag 4 februari 2009

Matsedel idag

Dagens meny bestod av följande.

Frukost:
Te, 2 ägg, smoothie, flatbröd med bregott mellan och ost på.

Mellanmål:
Kaffe och en avokado (blev en halv för den var ganska hård inuti)

Lunch:
Kycklingsallad och fullkornspasta

Mellanmål:
Kaffe och en kiwi

Kvällsmat:
Laxfilé i ugn, crème fraiche med salt och peppar, quinoa (jag gjorde en dubbel portion så att det bara är att värma i morgon kväll innan jag åker ner på stan)

Jag hinner inte göra lunchlådor till torsdag och fredag så jag kommer att äta på ComInn i Mjärdevi där de har Dagens GI och även Veckans GI, så det kommer att gå bra är jag övertygad om.

2 kommentarer:

  1. Nej, ibland är det svårt att få tiden att räcka till åt allt man ska göra. Vad trevligt att du hittat en restaurang som serverar GI!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej där, Har följt Peters blogg en period och förstått att även du bloggar så nu läggar jag till dig i min lista med. För jag har ju varit och smygläst lite ju utan att ge mig tillkänna....;-)
    ps, din matlista låter riktigt smarrig!!

    SvaraRadera