lördag 14 februari 2009

Vändningen

Äntligen vänder det neråt igen! Ner 4 hg från igår! Då får man tillbaka motivationen och idag på stan tittade jag på GI-böcker, jag hittade 2 av Ola Lauritzson (GI-gurun för mig). Jag ska se om de är billigare på bokrean, jag älskar att springa på bokrea och komma hem med en hel trave böcker! Det är åtminstone billigare på Bokus än i bokhandeln (normalt sett).
De 2 böckerna är "GI in the city" som han har skrivit även den här gången med Ulrika Davidsson och den senaste boken "Gå ner i vikt: mina samlade erfarenheter av GI-metoden".

Nu ska jag göra lunch: kyckling och caesarsallad! Det ska bli gott!

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!

    Du var så nära, 2001:a! Du blev slagen (alltså bildligt!) av din man. Men du ska inte gå lottlös för det. Läs mer i min blogg!

    Grattis också till din hälsoresa och din nya smakupplevelse.

    Kram Katarina "amospersson"

    SvaraRadera