fredag 27 februari 2009

Kilona rasade....

...men av helt fel anledning! Jag drabbades nämligen av maginfluensa natten till igår och jag så gott som bodde på toaletten, ibland lade jag mig på badrumsgolvet av ren utmattning!! Det var hemskt! Från kvällen innan till morgonen hade jag tappat 2,2 kg!! Nu har jag gått upp 7 hg i alla fall. Det var först idag som jag har ätit lite, men inte mycket och man blir ju helt orkeslös.
Det värsta av allt är att jag skulle ju åka till Malmö i morgon för att se Melodifestivalen. Jag känner mig fortfarande svag och magen är inte helt OK än, så det lutar väl åt soffan istället. Typiskt att det skulle hända den här veckan! Men jag bestämmer mig imorgon bitti först.

Ha en bra helg allihopa!

Kram

7 kommentarer:

  1. Det låter inte ett dugg roligt med maginfluensa, du får väl försöka glädja dej åt viktraset i alla fall.
    Hoppas du kryar på dej så du kan åka till Malmö, du som har väntat sååååå....
    Lycka till från Sivan

    SvaraRadera
  2. Så synd att du inte orkar!!!
    Men ta väl hand om dig eller låt Peter göra det och KRYA PÅ DIG!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stackare! Har ju förstått hur roligt du tycker att det är med Melodifestivalen.

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Krya på dig. Av alla "vanliga" sjukdomar man kan drabbas av är magsjuka värst. Man blir helt utslagen och fullständigt orkeslös.

    Du får tänka att "det syns bättre på TV i alla fall" som ett positivt fokus.

    Sköt om dig,

    Katarina

    SvaraRadera
  5. Tack för era krya-på-dig hälsningar! Ja, så sant som det är sagt, magsjuka tar verkligen på krafterna, man orkar ingenting. Nu kommer hungern tillbaka och det är väl ett gott tecken, jag får försöka släpa mig ut och handla ngt till kvällen, jag klarar inte av soppa känner jag.
    Ja, man ser bättre på TV faktiskt, det är en klen tröst och jag kan ligga raklång, det hade jag inte kunnat göra i Malmö:-)
    Kram på er

    SvaraRadera
  6. Näääää! Va trist att du inte kom till Malmö!!! Jag vet hur mycket det betyder för dig o då är det sååå typiskt att du blir sjuk just då...
    Bra att du har positivt fokus trots allt! Ja, tänkk hur det skulle sett ut om du la dig raklång där i Malmö...
    Jag höll på Sara som hade en mäktig låt!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja, det var riktigt tråkigt och speciellt som det var den bästa delfinalen i år! Min absoluta favorit var Malena, jag älskade den låten och vad hon kan göra med sin röst. Jag har en liten förkärlek för operadisco. Sarahs låt var min andra favorit, man får rysningar när hon sjunger, men jag får ju se henne i Norrköping i alla fall. Och tills dess ska jag väl vara frisk!
    Kram

    SvaraRadera