måndag 2 februari 2009

Dagens bästa kommentar

Det måste jag säga blev den från självaste GI-gurun, Ola Lauritzson, som tillsammans med Ulrika Davidsson har skrivit boken jag följer: "GI dag för dag". Jag tackade honom för att han skrev boken och att den verkligen har hjälpt mig att tänka annorlunda när det gäller kost och motion och jag skrev vad jag har gått ner nu och nämnde mitt midjemått och det tyckte han var imponerande! Då förstod jag hur bra jag har lyckats!
Det är oerhört roligt att få såna kommentarer, men speciellt från experter.
Jag ville ge feedback, för det tycker jag är viktigt att säga när någon har gjort något bra: den här boken har verkligen hjälpt mig.
Olas kommentar fick mig att bli ännu mera motiverad att fortsätta och att inte ge upp!

Jag är lite rädd för vad som ska hända nästa vecka när jag har passerat de 30 dagarna: kommer jag att återgå till mitt gamla liv så småningom? Nej, aldrig i livet! Jag trivs med mig själv nu, men någon gång kan man kanske "fuska", det tillhör livet, men inte varje dag, utan skilja vardag från fest. Och förresten, vardagsmaten kan ju vara riktigt festlig ibland har jag märkt. Nu har jag ju många goda recept att välja bland.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar