söndag 1 februari 2009

Festblusen


Här är jag då i festblusen, den tog jag på mig även i går kvällen till ära då vi skulle fira pappa i efterskott på födelsedagen. Det var den blusen jag hade på mig på bröllopet förra helgen och jag älskar verkligen den blusen: färgen är så härlig!
Dagens vikt var inte mycket att hurra för, från gårdagen hade jag gått upp 4 hg, och midjemåttet har ökat 1 cm. Men jag vet vad det beror på: precis innan mens blir man ju extra svullen, så det var väntat. Jag tar inte så allvarligt på det faktiskt och jag är ju faktiskt under 69 kg. Dagens vikt var 68,5.
Dagens lunch blir lax i ugn och kvällsmaten blir köttfärsbiffar med pesto. Gott!
Imorgon får jag börja lägga på lite kolhydrater så smått. Till lunch imorgon ska jag göra grekisk sallad och så quinoa (jag tycker det är så gott med quinoa!). Jag ser faktiskt fram emot det. Det ska bli spännande att se om viktminskningen fortsätter!!
Kramar på er

3 kommentarer:

  1. Härlig färg! Ja jag om någon vet hur det känns när vikten står still / går upp något hekto. Håller på att bli lite tokig och ifrågasätta GI. Fast jag mår bättre med GI. SÅ jag står ut och hoppas på att platån vippar neråt inom KORT!

    SvaraRadera
  2. Hej frugan. Det komer gå bra bara man inte har så brått.
    Pussar

    SvaraRadera
  3. Väldigt läcker och intensiv färg som även jag gillar!

    Visst är det så att när vi minskar vill vi synas mer än tidigare!

    Kram

    SvaraRadera