onsdag 25 februari 2009

Jag mår bra

....men det har varit mycket med jobb och träning efter jobbet igår. Jag hinner nog skriva ett kort inlägg idag.

Kors i taket: jag dricker kaffe utan sötningsmedel numera!! Ja, sedan i måndags, det går OK. Ibland smakar det uselt men ibland är det helt OK, och det är bara en vana, det vet jag. Sedan kommer jag att tycka att det inte smakar gott med suketter i. Ja, man lär sig nya saker så gott som dagligen. Det är härligt!

I förrgår hade jag gått ner till min lägsta vikt: 67,8! Men sedan gick jag upp 1 hg och idag hade jag gått upp ytterligare 5 hg, men jag vet att helgen tar igen det efter ett par dagar.

Igår körde jag ett medelpass på Friskis för första gången på flera år och det var skönt att ta i, jag blev verkligen varm och svettig, så jag kommer att försöka köra bara medelpass hädanefter: ja ett och annat corepass också och så något skivstångspass skulle inte vara dumt heller. Förut när jag tränade på World Class körde jag mycket Body pump (när jag väl tränade ska jag väl erkänna!).

Nu ska jag till min älskade serie Grey's Anatomy! Men jag älskar er ännu mer! :-)) För ni ger mig ovärderligt stöd!

Kramar på er allihopa

7 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har försökt kommentera på din blogg men det sa bara vips så var allt borta, surt.

    Tusen, tusen tack för det fina kortet jag fick med posten. Ni är så fina och tjusiga. Jag blev så förvånad och så himla, himla glad.

    Jag vill också säga att jag är full av beundran för dig och makens insatser.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Härligt med nya sunda vanor!!! Grattis! DU har gjort den fantastiskt resa du med!!! Kul med medelpasset- ska prova det jag med!

    Tack själv för ditt stöd! Tur vi har varandra här ute i cyber rymden :0)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Jag har glömt bort att berätta att jag länkat till dig i min blogg. Dessutom har jag "döpt" om dig. Jag tycker att sånt är kul. Om du inte tycker det är ok så säger du till. Jag tar då bort det på en gång.

    Må så gott,

    Katarina

    SvaraRadera
  4. Kanske fel rubrik för dagen?
    Hoppas du kryar på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hörde - eh, nä - LÄSTE att du blivit sjuk. Hoppas att det går över snabbt!

    SvaraRadera
  6. Uff, krya på dig! Jag ska oxå krya på mig!

    KRam och trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Tack för era stöttande ord!!
    NuJ: Krya på dig!
    Katarina: Helt OK med ny titel, roligt:-) Vad kul att du blev glad för kortet!

    SvaraRadera