lördag 17 januari 2009

Bättre och bättre dag för dag!

Det blir allt bättre för varje dag: ner 2 hg! Och en skön morgonpromenad därtill! Fast idag när jag gick var det ljust, jag kom ut vid 8.30-tiden men före frukosten. Den är snart serverad. Peter gick iväg till affären för yoghurten till smoothien var slut, men då hann jag sitta vid datorn och blogga bland annat:-)
Mina planer för idag är att åka ner till Tornby för att leta kläder till bröllopet igen, bättre lycka denna gång! Sedan ska vi till Peters syster Siv ikväll!
Dagens lunch kommer att vara tacosallad, samma rätt som jag gjorde till matlåda i måndags. Det var riktigt gott och jag får äta gräddfil (som jag fullkomligt älskar!!).

Det värsta med att det är så kallt är att jag får självsprickor på fingrarna och det gör så ont, så jag får smörja in mig varje dag morgon o kväll! Inget kul, men jag får fokusera på det som är positivt, jag får frisk luft och känner mig så nyttig. Jag är mycket piggare idag än för 1 vecka sedan och morgonpromenaderna gör susen!

Mot frukosten nu!

Kram

2 kommentarer:

  1. Hittade du något på Ikano? Mitt tips annars är att ge sig in till stan, de har ju ändå större utbud i butikerna...

    Läste nedan att du är under 70!? Grattis! Äntligen har du nått dit!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jadå, jag hittade precis det jag sökte på Sisters på Ikanohuset! Jag var på stan i torsdags men hittade inget där och när det gäller Sisters har de bättre utbud på Ikano.

    Nu är nästa delmål 65!

    Kram

    SvaraRadera