tisdag 6 januari 2009

Svullen dag och dåligt humör!

Ja, då är mensvärken och svullenheten här för den här månaden. (Då fick ni reda på det, vare sig ni vill eller inte, första gången jag bloggar om det, känns lite konstigt faktiskt:-)), men faktum är ju att mensen påverkar vikten och humöret. Man är svullen de första dagarna och har ont i magen. Det är inte underligt att jag har känt mig väldigt trött de senaste dagarna. Men trots det har jag inte gått upp i vikt sedan igår i alla fall, men jag har inte gått ner heller. Jag stod still på vågen så att säga och det får jag väl vara nöjd med. Man får vara glad för det lilla.

Peter hade gjort en smoothie åt mig i morse så när jag gick upp kl 10 (!!) stod den i kylen och väntade på mig, jag satte raskt på spisplattan och kokade 2 ägg. Sedan gjorde jag 2 Finn Crisp-smörgåsar med ost och så te och så tittade jag på 90210 som jag hade spelat in igår. (Larvigt kanske, men det är lite nostalgi! Jag tycker den nya serien är rätt rolig att titta på)

Ha en bra dag så kommer fler inlägg, jag ska lägga ut receptet på kycklingen och pastasalladen jag åt igår!

1 kommentar:

  1. Lyxigt att hitta en smoothie i kylen! God såg den ut med... Blev riktigt sugen!

    SvaraRadera