onsdag 21 januari 2009

Nu drömmer jag

I morse innan jag vaknade drömde jag att jag hade gått ner till 57 kg, och i drömmen var det 10 kg på en natt, men i verkligheten skulle det vara 12 kg eftersom jag väger 69,3. Det var inte sant kan jag väl säga, men nu drömmer jag om det här. Häromnatten drömde jag att jag skulle ställa mig på vågen och då vaknade jag. Snacka om att vara inne i det här dag som natt!! Är jag insnöad, eller? :-) Nej, det vill jag inte tro, jag vill tro att jag bara är mycket fokuserad och därför kommer jag att lyckas. Jag hoppas verkligen att jag kommer att lyckas. Ibland tänker jag: tänk om jag inte går ner, men jag gör ju rätt enligt konstens alla regler.
Imorse hade jag gått ner, inte till 57 kg dock:-), men 1 hg och det är bättre än inget. Men det går ju så långsamt!

Förutom viktnedgången känner jag att jag mår så mycket bättre, är piggare, tycker att det roligt att promenera, jag orkar mycket mer. Även om jag har lite kvar så är jag helnöjd. Jag vill verkligen bli av med sötsuget, men ibland känns det som att ta adjö av en kär vän men jag får väl tänka att det inte är någon riktig vän (sötsuget).

Kram på er och hoppas att ni har haft en bra dag!

1 kommentar:

  1. Precis! Det är det vi får fokusera på, vårat välmående! Ibland stirrar vi för mycket på vikten och för lite på våra hälsovinster! Även jag... jättemycket... FÖR jag vill att det ska gå fort fort fort. Helst vill jag ha kommit i mål- igår!

    SvaraRadera