lördag 3 januari 2009

Lite "fusk"

Det blev lite fusk ikväll då vi var hos Peters syster och fick ost och kex, ja Peter var duktig och drack sitt pulver och kaffe, men jag åt ost och kex. Sedan var det framdukat pepparkakor och vetebröd, men jag tog bara 1 av varje och jag tog inte pepparkaka med glasyr på. Jag var åtminstone så duktig att jag inte vräkte i mig. Osten var så god. För övrigt en julklapp från oss. Ost är ju bra, GI-mässigt, (och det tar jag fasta på för jag älskar ost, jag skulle trivas bra i Frankrike!!) men inte kex och vitt bröd, men nu njöt jag ändå utan att få dåligt samvete.

Nu känner jag mig lite hängig, ont i huvudet och trött i kroppen, vet ej om jag är trött sedan gårdagen eller om jag håller på att bli sjuk. Det blir nog bra när jag har sovit i natt får vi hoppas.
Godnatt allihopa!

2 kommentarer:

  1. Ja du! Peter är strong som tusan!!! Vilken karaktär... Bra att du iallafall gjorde ett val att INTE vräka i dig som du ksnake skulle ha gjort tidigare! Eftersom det var ett medvetet val av dig att faktiskt smaka så behövde du inte få dåligt samvete! Bravo!

    Hoppas du inte blev sjuk...

    SvaraRadera
  2. Nej, jag känner mig ngt bättre idag.

    SvaraRadera