onsdag 7 januari 2009

Det här med byxor.....

....är inte helt lätt!! För det första har jag korta ben så byxorna är alltid för långa och eftersom jag inte är så bra vid symaskinen och inte heller skulle orka lägger jag aldrig upp, visst man kan lämna in dem men det blir aldrig av. Men det största problemet för mig är att de åker ner hela tiden eftersom min mage är i vägen och jag måste alltid ha bälte för att det inte ska hända var 5:e sekund!!
Det är den magen jag vill bli av med, det är där fettet sitter på mig....Vad jag önskar att jag såg normal ut och kunde ha kläder snyggt!

2 kommentarer:

  1. Snart, mycket snart är du där!

    Skrattade högt när jag läste ditt inlägg eftersom det skulle kunna vara jag som skrivit om mig själv! Likisar :0)
    Snart är vi smalis-likisar!!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Skulle precis skriva vad NuJ skrev. SNART ÄR DU JU DÄR :D

    SvaraRadera