söndag 18 januari 2009

Härliga morgonpromenad!

Det är riktigt skönt att promenera på morgonen, nu börjar det bli som ett gift, jag vill verkligen ut på morgonen. Idag för första gången tog jag med mina små hörlurar till mobilen och lyssnade på musik och det jag har i mobilen är för det mesta schlager, och det älskar jag ju!
Några av morgonens låtar blev:
"Cara mia" - Måns Zelmerlöw (riktigt bra, då höjde jag volymen)
"I remember love" - Sarah Dawn Finer (en fin ballad)
"Samba sambero" - Anna Book (den blev jag riktigt glad av)
"Money money" - Elin Lanto (bra rytm)
"Nu" - Brolle (han är så bra, bra text)

Musik gör att det är lättare att gå tycker jag. På några ställen nynnade jag med där jag visste att det var folktomt:-)

Nedåt ytterligare 2 hg och det som jag blev riktigt glad över i morse var när jag mätte midjemåttet: minus 3 cm sedan i torsdags och 5 cm sedan i måndags!! Kul!!

Kram

5 kommentarer:

  1. Det låter ju riktigt bra det där! Ned 2 hg och ett minskande midjemått! Bra jobbat tjejen!

    Tack för kommentaren idag. Den värmde extra mycket!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Titta gärna in på min blogg...där har jag nyligen presentat min playlist i min mp3. Kanske du får några fler tips.;)

    Och bra jobbat med vikten!

    SvaraRadera
  3. Bra när morgonpromenaderna blir till ett gift,man är konstigt nog mycket piggare när man varit ute på morgonen.

    SvaraRadera
  4. Kul med hälsoblogg! Ska bli intressant att följa dina 30 kolhydratfria dagar. :)

    SvaraRadera
  5. Japp! Jag har märkt att det är beroende framkallande att träna... Jag får "kickar" som är enormt positiva... förr fick jag dom genom maten/ snacksen mm annat onyttigt.

    Tack för musik tipset! Jag ska lägga ut mina favvo låtar med så småningom.

    Må så gott!

    Fin bild förresten!

    Kram

    SvaraRadera