tisdag 6 januari 2009

Ännu mera pastasallad idag

Eftersom det blev över mat sedan igår blev det pastasallad idag med, men jag lade även till stekt bacon och kokta ägghalvor plus rädisor i små bitar. Supergott! Bra GI-mässigt! Men imorgon vill jag inte ha pastasallad igen, det får räcka för ett tag nu.

Imorgon är det dags att jobba och som tur är finns det en restaurang som har 2 GI-rätter varje dag. Cominn heter den och ligger i Mjärdevi där jag jobbar. Så då behöver jag bara tänka på frukosten och kvällsmaten och så mellanmål förstås. Den stora utmaningen kommer att bli fredagsfikat, men jag ska försöka vara stark.

1 kommentar:

  1. Vad tur du har att du har en restaurang som serverar 2 (!) GI rätter varje dag! Det skulle jag med vilja ha... Perfekt!
    Klart du fixar fredagsfikat! Bestäm dig! Förbered dig mentalt, se till att du är ordentligt mätt innan

    :0)

    SvaraRadera