tisdag 6 januari 2009

Frisk-svettning

Ja, snart ska jag Frisk-svettas tillsammans med min man på Friskis o Svettis. Har beställt ett kort och jobbet betalar 65%, och nästa vecka kan jag hämta ut det så då börjar jag på allvar med motionen och jag längtar faktiskt lite, lite grann. Skönt att komma igång efter alla helger nu! Det som är så bra är att man har hela 5 månader på sig innan sommaren börjar - vi ska åka på semester i slutet på maj- men hur många gånger har man inte sagt det och man tror och hoppas att man ska komma i form till beachen, men den här gången tror jag mera på det. Det bara måste gå!

4 kommentarer:

  1. Gud så lyxigt att få så mycket bidrag från jobbet på ditt Friskis & svettiskort!!! Det var inte illa!

    SvaraRadera
  2. Kör hårt bruden så vi kan visa upp oss på plajan. Kanske mer jag som måste jobba för du fixar det här gallant.

    När vi är på stranden så måste vi ju ta ett kort och lägga ut här. Så de får se hur fina vi är.*asg*

    Det är ett tag kvar.
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Det är klart du fixar det!!! Skönt att ha någon att gå å träna med! Min sambo är rena träningsfreaket redan, så det är inget jag hänger med på, så jag får ta tag i träningen själv. Nu kör vi!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt Catrin , bara du börjar blir det till ett gift att träna..jag hejar på...
    Kram

    SvaraRadera